Monday, June 25

Mobilproblemet löst, eller?

Det finns många olika sätt att beskriva min mamma, men jag tänker inte nämna någon av dem. Hon har iallafall köpt en precis likadan mobil som jag av två anledningar.
1. Hon vill ha en likadan.
2. Jag behöver en som inte är operatörlåst.

Eftersom att vi inte hittade någon som kan låsa upp mobilen så har jag fått den nya som mamma köpte (som inte är låst) och hon får min (den låsta). Det var ju enkelt, om än ganska, väldigt onödigt. Så nu har jag en mobil jag kan använda, men det är inte säkert om jag kan blogga med den för jag kan inte skicka MMS från Sverige med SIM-kortet från UK.

1 comment:

Viktoria Löwenthal said...

Hej Angelica! Först nu förstod jag att du inte var den Angelica som jag trodde. Tack för Metrotipset, jag byter INTE! Vi får bli miljonärer på annat sätt, jag tycker du skall fortsätta utveckla dina passfodral - URFINT!! Vem skulle inte vilja ha ett sådant?
Ha det så bra i UK och sköt om dig
Viktoria
http://viktorialowenthal.blogspot.com/