Sunday, July 8

Lordag

Pa Lordag skulle vi samlas i grupperna vi blivit indelade i och otur som vi hade hamnade Anna i en grupp, Jag i en, Emelie i en och Helen i en. Men de flyttade Emelie till Helenes grupp och sedan (efter halva dagen) mig till Annas grupp. I borjan sade de att ingen fick byta men i slutandan bot typ alla och de enda tjejerna fran sverige i Annas grupp bytte till min for att de ville ha Mike som ledare. Och da fick jag byta for att Anna inte skulle vara ensam svensk. Var grupp heter forressten towe (uttalas taoi), Helen och Emelies heter typ why, eller ngt sadant. Med grupperna for vi till ett pyttelitet stalle och forvantades shoppa i tva timmar. Da gick jag med Laura (finska tjejen i min vardfamilj) och "shoppade". (Jag hade inte bytit till Annas grupp an). Sedan for vi till stranden och var dar hur lane som elst innan vi kunde fara hem. Det hade ju varit roligare om de sagt i forvag att vi skulle till stranden sa man hade kunnat ta strandklader. Dagen slutade pa stan med Emelie och Helene.

2 comments:

Anonymous said...

Tjenaa Angelica! Swansea bay alltså! min flickvän är där nu också! Isabelle! Hon bor ihop med två andra svenska "Bente och Linnea". Du kanske vet vilka dom är?
Du känner dock inte mig utan jag ramlade mer in här av en slump! Kul att du hänger på swansea du med!
Ha de gott! / Kristoffer, Sweden.

Angelica said...

Jepp, har träffat dem ett antal ggr. Vi gick samma kurs men var inte i samma grupp! :)