Monday, August 6

Lite sent att skriva men..

.. jag har kommit hem!
(För några veckor sedan)
Det här med att komma åt datorn hos värdfamiljen har varit en riktig bedrift. Ni vet, tolv personer och två av dem som ska ha datorn precis hela tiden? Ingen bra kombination. Istället för att ställa mig i "datakön" på minst tre-fyra pers så gav jag upp bloggförsöken. Sen när jag lagt in bilderna från resan får jag väll skriva lite bildtexter till istället. Vilket inte går nu eftersom jag befinner mig på resande fot, just nu i Stockholm hos min faster. Sedan far vi nog med husvagnen ned till Ystad för att hälsa på farbror. Eller så far vi någon annanstans.

P.s) Jag var på Grönan igår! Lyckades få pappa att åka Tilt med mig (efter ideligt dragande och hotande om extreme, som snurrar lite väl mycket för min lilla pappa). Och så köpte Sanna ett nummer på ett lyckohjul och vann en jättemarabou, vilket är en bedrift i sig eftersom vi aldrig vunnit en sådan tidigare. Men sedan så vann mamma en kexchocklad också. Kände mig riktigt lycklig ända tills jag såg en som hade fyra kexchocklad, en marabou schweitzernöt och en toblerone, alla i jätteformat. Undra hur mycket pengar de hade satsat på lyckohjul?

No comments: